sunnuntai 11. elokuuta 2013

Vantaa - New York - Minnesota

Moikka kaikki!
Sori, mun piti kirjotella tänne vielä ennen mun lähtöä, mut en sit enään ehtiny.
Huh huh... Mistähän sitä alottais... Meillä oli siis soft landing camp New Yorkissa kaikille Rotareiden kautta lähteville USA ja Kanada vaihtareille. Oltiin siellä kolme yötä ja ehdittiin tekeen ja näkeen vaikka mitä! Ehkä näiden kuvien avulla pääsette vähän tunnelmaan :)


image Helsinki-Vantaan lentokentällä bongasin meijän vaihtaripoikaporukan. New Yorkissa, kun hengasin vielä paljon näiden ja muiden vaihtaripoikien kanssa, sain kyllä ainoona tyttönä kuulla paljon "hei kato nyt noita mekkoja ja tota kauppaa, pakko päästä eiksnii?" :D onneks sain sit reissun lopussa sanoa niille ylpeenä, että ostin vaan yhden topin! image Mun serkku oli tehny mulle puuhaboksin lennolle! :3 image Tässä vähän Jesperin upeeta kuvausta matkalla lentokentältä hotellille. Ja nää jotkut muutki kuvat on Jesperin ottamia, joten kunnia Jesperille! Ekana päivänä meillä oli kokous ja vapaata aikaa kaupungilla. Meijän hotelli oli ihan lähellä Time Squarea eli ihan keskustassa! Toisena päivänä aamulla oli taas kokous ja vähän vapaata aikaa kunnes mentiin bussilla kiertään ympäri Manhattania ja sen nähtävyyksiä. Illalla meidän piti mennä Spiderman musikaaliin, mutta siellä oli jotain teknisiä ongelmia, joten ei päästykään sinne. Päätettiin siis mennä Empire State Buildingiin ja sieltä oli tosi upeet näkymät kun oli pimeetä ja näky kaikki valot. Sinä iltana mulla oli tosi huono olo, en tiedä yhtään mistä se johtu, mutta olin oikeesti tosi huonossa hapessa jos näin vois sanoo. Noh, mutta mullahan ei ollu mitään hätää, koska nää ihanat vaihtaripojat piti musta huolen, oli valmiita tekeen vaikka mitä, että parantuisin ja autto mua voimaan paremmin, kiitos teille! Tässä kuvia siltä päivältä. image image image Meidän mahtava vaihtariporukka! Yhteensä 42 vaihtaria. image image image image image Hengasinhan mä Nycissä myös tyttöjen kanssa, joiden kanssa tuli kierreltyä vähän shoppailupaikkoja ;) Keskiviikkona meillä oli aamulla vähän vapaa-aikaa, oltiin Central Parkissa pienellä picnicillä ja sen jälkeen mentiin vihdoin sinne Spiderman musikaaliin. Onneks saatiin seuraavan päivän päiväliput kun ei päästy edellisenä iltana! Kaikki lavasteet ja tanssi- ja laulutaidot oli pikkasen eri luokkaa ku Suomessa! Sen jälkeen jos nyt oikein muistan niin mentiin NBC studiolle (vähän niinku Suomen mtv3) ja sieltä mentiin kokoukseen hotellille. Kokouksen jälkeen meille sanottiin, että on 15min aikaa laittautua illalliselle ja kaikki tytöthän meni tottakai ihan paniikkiin, että niin vähän aikaa :D no ehdittiin kuitenkin! Mentiin siis viiden tähden ravintolaan syömään ja milläs muullakaan ku limusiinilla! Ikkunat auki, musiikki täysille, hyvää seuraa ja mahtava fiilis! Ravintolan nimi oli The view ja olikohan se 48. kerros missä se oli ja se pyöri siellä ylhäällä, joten maisemat vaihtu jatkuvasti :) illalla mentiin vielä hengailemaan hotellille yhessä vaihtareiden kanssa ja otettiin parit yhteiskuvat. image image image image Viimesenä yönä tuli nukuttua 2h, koska herätys oli 3:30... Ja se näky myös lentokentällä kun odoteltiin neljän muun vaihtarin kanssa meijän lentoa kentällä. Tylsyydessä keksittiin kaikkea kivaa ja naurettiin yliväsyneinä. image image Mulla on täällä kaikki tosi hyvin! Don't worry! Huomiseks mun perhe on järjestäny mulle BBQ partyt, mihin tulee mun ikästä porukkaa :) postailen täältä taas kun ehdin! :)

2 kommenttia:

  1. Onks tuolla juho muhonen? Jos on, niin apua että maailma on pieni!

    VastaaPoista
  2. Juu onhan siellä juho! :) kukas sä oot? :D

    VastaaPoista